Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annerieke Mariëlle - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Annerieke Mariëlle - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang

Door: Annerieke, Eline en Mariëlle

Blijf op de hoogte en volg Annerieke

01 Maart 2016 | Nederland, Groningen

Hallo,

Onze eerste blog! We zijn volop aan het voorbereiden voor onze tijd in Zambia. Te denken valt aan vaccinaties, malariapillen, klamboes, harembroeken, koffers, tassen, deet en zonnebrand. Ook zijn we bezig met de voorbereiding voor ons project!
We gaan voor onze minor echoscopie de verloskundigen in Zambia voorlichten over het gebruik en de meerwaarde van de echoscopie. Daarnaast gaan we uiteraard ook wat bevallingen doen daar, althans, dat hopen we. We zullen de mooie bevallingsverhalen met jullie delen, met en zonder smeuïge details. We vinden het ook ontzettend spannend omdat we weten dat de verloskunde er daar heel anders aan toe gaat dan in Nederland. Zullen voor het eerst gaan reanimeren? Gaan we een stuit doen? Zien we een fluxus (nabloeding)? We gaan het zien en we gaan ons best doen!

We zullen door middel van blogs jullie op de hoogte houden van onze avonturen, voor zo ver dat gaat want we zullen niet altijd stroom hebben. Of internet..

We zien uit naar een avontuurlijke reis!

Tot snel!

De 3 Musketiers